Helemaal onderaan dit fotoblog vind je wat verdere informatie. Per pagina zullen er 6 berichten verschijnen. Om verder terug te kijken kun je op 'oudere berichten', rechts onder het laatste bericht van de pagina klikken klikken.
Het aantal foto's per bericht zal verschillen.
Veel kijkplezier!
Wellicht dat ik helemaal onderin zo af en toe iets schrijf over fotografie en hoe ik daar tegen aankijk.
Andere blog Werkwijze(klik)
Via Werkwijze zal ik trachten te verwoorden hetgeen ik hier met 'beelden' doe.

Volgers

zaterdag 30 juni 2012

Avondwandeling.












































































































































































































































































3 opmerkingen:

  1. een mooie wandeling langs je buurt, en je foto's, vooral dat water mogen er zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het was vast een heerlijke wandeling, maar ik heb wat moeite met de donkere schaduwranden die je er waarschijnlijk inzette.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De schaduwranden optie blijft verleidelijk voor me...bij een avondsfeer vond ik ze wel passen, maar in andere gevallen vraag ik me ook wel eens af.. ;-)
    Maar vooral ook in dit fotoblog moet ik niet vergeten dat; IK HET VOOR M'N PLEZIER DOE!
    Hihihi.

    BeantwoordenVerwijderen