Volgers

zondag 30 september 2012

Schokkerende beelden verbergen.




Een brave foto, zou je zo zeggen..
Nèt even een tikje apart, zo onder dat witte randje.
Maar hoe ver kun je gaan met foto's op een openbaar fotoblog?
Vandaar dat ik er een flink aantal meende te moeten 'verstoppen' onder 'meer lezen'.
Menig 'vakfotograaf' zou er gekwetst mijn blog door kunnen gaan negeren!
Dus betreden op eigen risico!





Op eigen risico hier onder klikken





Ik weet het, deze is nog bijzonder veilig...
























( Neem nou maar aan van me; Het valt onder 'Silent Art'! )


















 Deze foto is niet wat hij lijkt, maar ik zwijg. (Silent Art.)



















Alleen ik weet dat de trommel leeg is, maar weer zwijg ik; Silent Art!



















 Erg gewoontjes, maar ja...je moet de spanning er wel een beetje inhouden!













Heeft al een vleugje meer mystiek, vind je ook niet?















Absoluut een staaltje; Silent Art!




















En zo zie je maar;
Met fotografie kun je veel meer dan alleen 'Tante Beppie en ome Kees bij de boot'.
( Sorry Bep, tis niet persoonlijk...)







Boter op je hoofd hebben.
Waar staat die uitdrukking ook alweer voor?
(@)

1 opmerking:

  1. Ongelooflijk hoe je me beet nam en ik inderdaad verder klikte op eigen risico waarna ik met mijn gat in de boter ben gevallen! *wink, big smile*

    BeantwoordenVerwijderen