Volgers

dinsdag 16 oktober 2012

Alweer Alkmaar?


Laat ik het dan maar de kunstzinnige interpretatie van Alkmaar noemen..





  Toch maar stukjes herkenbaarheid ertussen..
















Nee, ik hoefde er niet voor op een lantaarnpaal te gaan staan.















 Gelukkig stond de fiets er....














Het rood kwam mij ook wel goed uit vanwege deze ondertiteling.
Of was het nou omgekeerd?
















Het kan zomaar voor komen dat je naar buiten kijkt terwijl je naar binnen kijkt.
















Er was nog één wachtende voor me...












Of ik had de verkeerde bril op..of ze hadden dubbelglas!

















Hoe romantisch kan een dakgoot zijn!
Er in liggen is wat minder romantisch.
Maar dat komt meer voor bij straatgoten..
















Een lijst om je uitzicht kan een kozijn genoemd worden.
Dat gaat hier niet op.














De wc en de uitgang?

1 opmerking: