Helemaal onderaan dit fotoblog vind je wat verdere informatie. Per pagina zullen er 6 berichten verschijnen. Om verder terug te kijken kun je op 'oudere berichten', rechts onder het laatste bericht van de pagina klikken klikken.
Het aantal foto's per bericht zal verschillen.
Veel kijkplezier!
Wellicht dat ik helemaal onderin zo af en toe iets schrijf over fotografie en hoe ik daar tegen aankijk.
Andere blog Werkwijze(klik)
Via Werkwijze zal ik trachten te verwoorden hetgeen ik hier met 'beelden' doe.

Volgers

maandag 25 februari 2013

De laatste lootjes.

















































































































3 opmerkingen:

  1. Ik hoop het echt, dat dit de laatste winterprik is.
    Het is genoeg geweest..!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die dame in de kooi vind ik wel tot de verbeelding spreken. Heb je dat zo bewust geplaatst. Zoveel beelden ineen, in n kooi dan ook nog achter glas, aangetast, gebroken. Sjeetje kun je n boek over schrijven hihihi

    lieve warme groet Kagib

    BeantwoordenVerwijderen
  3. We're a group of volunteers and starting a new scheme in our community.
    Your website provided us with valuable information to work on. You've done a formidable job and our whole community will be thankful
    to you.

    Here is my homepage - lasertest

    BeantwoordenVerwijderen