Helemaal onderaan dit fotoblog vind je wat verdere informatie. Per pagina zullen er 6 berichten verschijnen. Om verder terug te kijken kun je op 'oudere berichten', rechts onder het laatste bericht van de pagina klikken klikken.
Het aantal foto's per bericht zal verschillen.
Veel kijkplezier!
Wellicht dat ik helemaal onderin zo af en toe iets schrijf over fotografie en hoe ik daar tegen aankijk.
Andere blog Werkwijze(klik)
Via Werkwijze zal ik trachten te verwoorden hetgeen ik hier met 'beelden' doe.

Volgers

zaterdag 6 juli 2013

De weekendshow.



Wederom een zeer bedenkelijke reeks!





































































































































































































































Illustratiefoto voor Spijkerbed...
Uiteindelijk besloot ik de simpelste af te beelden.


















Waarom deze foto's?
Omdat ik van die buien heb dat ik overal 'schoonheid' in zie.




2 opmerkingen:

  1. Zie ik het goed? Heb je de vriezer ontdooit?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Er zitten schoonheden tussen. Tis maar wat je zien wilt :-)

    BeantwoordenVerwijderen