Helemaal onderaan dit fotoblog vind je wat verdere informatie. Per pagina zullen er 6 berichten verschijnen. Om verder terug te kijken kun je op 'oudere berichten', rechts onder het laatste bericht van de pagina klikken klikken.
Het aantal foto's per bericht zal verschillen.
Veel kijkplezier!
Wellicht dat ik helemaal onderin zo af en toe iets schrijf over fotografie en hoe ik daar tegen aankijk.
Andere blog Werkwijze(klik)
Via Werkwijze zal ik trachten te verwoorden hetgeen ik hier met 'beelden' doe.

Volgers

donderdag 15 augustus 2013

Bewerkt.




























2 opmerkingen:

  1. Wat zie je er treurig uit.....is alles wel?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De foto is al wat ouder en treurig was ik toen zeker niet. Wat vrolijke foto's betreft blijk ik niet bepaald fotogeniek! Hahaha..( En misschien blijft het ook wel zichtbaar waar ik allemaal doorheen heb moeten gaan?)

      Verwijderen