Volgers

donderdag 8 augustus 2013

De foto als illustratie.









 Zodra ik specifieke onderwerpen in het hoofd heb voor mijn beide andere blogs, tracht ik een bijpassende foto te maken.
Toch is het meestal zo, dat ik vanuit een ongerichte inspiratie wat her en der foto's maak om daarna een foto bij een schrijfstukje te kiezen.
Op Werkwijze ben ik begonnen om stukjes te gaan schrijven, dan wel te citeren die met het boeddhisme te maken hebben.
Bij dit soort zaken vind ik het altijd wel inspirerend om 'gericht' foto's te maken.
In dit geval meer betreffende de sfeer die ik wil oproepen, dan wel een feitelijke illustratie.
En dat kan behoorlijk uit de hand lopen, natuurlijk gebruik ik ze nooit allemaal maar tracht ik de meest pakkende uit te zoeken en af te beelden.
Wellicht komen deze foto's dus ergens terecht op Werkwijze.






\











Geen opmerkingen:

Een reactie posten