Helemaal onderaan dit fotoblog vind je wat verdere informatie. Per pagina zullen er 6 berichten verschijnen. Om verder terug te kijken kun je op 'oudere berichten', rechts onder het laatste bericht van de pagina klikken klikken.
Het aantal foto's per bericht zal verschillen.
Veel kijkplezier!
Wellicht dat ik helemaal onderin zo af en toe iets schrijf over fotografie en hoe ik daar tegen aankijk.
Andere blog Werkwijze(klik)
Via Werkwijze zal ik trachten te verwoorden hetgeen ik hier met 'beelden' doe.

Volgers

woensdag 6 november 2013

I like it.


Bloemetjes en bijtjes, boompjes plantjes dieren en landschapjes..
Ik hou er van.
Maar waar ik nog veel meer van hou zijn dit soort foto's!























Volgende keer weer drie van deze 'kunstwerkjes'.





3 opmerkingen:

  1. Smaken verschillen, doe mij toch maar bloemetjes en bijtjes, boompjes plantjes dieren en landschapjes..

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahaha, en dan ook nog eens geen knuffel? ;-)

      Verwijderen
  2. Ik houd er ook wel van. Work in progress ;-)

    BeantwoordenVerwijderen