Helemaal onderaan dit fotoblog vind je wat verdere informatie. Per pagina zullen er 6 berichten verschijnen. Om verder terug te kijken kun je op 'oudere berichten', rechts onder het laatste bericht van de pagina klikken klikken.
Het aantal foto's per bericht zal verschillen.
Veel kijkplezier!
Wellicht dat ik helemaal onderin zo af en toe iets schrijf over fotografie en hoe ik daar tegen aankijk.
Andere blog Werkwijze(klik)
Via Werkwijze zal ik trachten te verwoorden hetgeen ik hier met 'beelden' doe.

Volgers

maandag 2 december 2013

Over de dingen die gedaan worden.










7 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Uhh, hij leek crème en nu is hij weer wit!

      Verwijderen
    2. Ik had zwart verwacht ;-) valt me dus weer mee ;-)

      Verwijderen
  2. Heb je het met de groene kant van het sponsje moeten doen...? ;-)

    Groeten uit Sneek!
    http://dzjiedzjee.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, nee deze liet zich mild reinigen...

      Verwijderen
  3. Het wordt wel helemaal Spic en Span bij jou.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ja schoonmaken is een voortdurende bezigheid

    BeantwoordenVerwijderen