Helemaal onderaan dit fotoblog vind je wat verdere informatie. Per pagina zullen er 6 berichten verschijnen. Om verder terug te kijken kun je op 'oudere berichten', rechts onder het laatste bericht van de pagina klikken klikken.
Het aantal foto's per bericht zal verschillen.
Veel kijkplezier!
Wellicht dat ik helemaal onderin zo af en toe iets schrijf over fotografie en hoe ik daar tegen aankijk.
Andere blog Werkwijze(klik)
Via Werkwijze zal ik trachten te verwoorden hetgeen ik hier met 'beelden' doe.

Volgers

donderdag 27 februari 2014

Een dubbele...





Nee, ik doel niet op de dubbele onderkin van deze 'boeddha.
Heb geen idee meer hoe die dubbele signatuur er op is komen te staan?
Uit deze serie foto's is wel de banner van Spijkerbed ontstaan.









2 opmerkingen:

  1. Raar eigenlijk he, je hebt geen idee meer van het idee, laat staan hoe het idee onstaan is en tot een idee is geworden........ en toen flauw idee, heb je ook nog ................ geen idee waarom ik dit nu zit te schrijven......

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ..ik wel A, je houdt ervan om zo te schrijven...( Zie je eigen blog ter bevestiging.) ;-)

      Verwijderen