Helemaal onderaan dit fotoblog vind je wat verdere informatie. Per pagina zullen er 6 berichten verschijnen. Om verder terug te kijken kun je op 'oudere berichten', rechts onder het laatste bericht van de pagina klikken klikken.
Het aantal foto's per bericht zal verschillen.
Veel kijkplezier!
Wellicht dat ik helemaal onderin zo af en toe iets schrijf over fotografie en hoe ik daar tegen aankijk.
Andere blog Werkwijze(klik)
Via Werkwijze zal ik trachten te verwoorden hetgeen ik hier met 'beelden' doe.

Volgers

donderdag 3 april 2014

Prachtige omgeving! Alkmaar/Schoorl.


















En dan ben je een paar dagen op vakantie in de schitterende omgeving van Schoorl en Alkmaar...
Komt er dit uit!

Heerlijk toch?




6 opmerkingen:

  1. Ha, je bent er weer, welkom terug.
    Het was vast genieten, met zoveel zon en aangename temperaturen.
    Fijne dag vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En dan te bedenken dat ik nog niets eens thuis ben! Haha, de techniek staat voor niks en gelukkig heb ik een buurvrouw met sleutels..tja Poppie heeft toch verzorging nodig. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dan nog maar lekker even genieten, groot gelijk...!!

      Verwijderen
  3. Lang leven de buurvrouw met sleutels.....geniet van je vakantie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha, er is daar nog veel meer moois te zien. Geniet er van!

    BeantwoordenVerwijderen