Helemaal onderaan dit fotoblog vind je wat verdere informatie. Per pagina zullen er 6 berichten verschijnen. Om verder terug te kijken kun je op 'oudere berichten', rechts onder het laatste bericht van de pagina klikken klikken.
Het aantal foto's per bericht zal verschillen.
Veel kijkplezier!
Wellicht dat ik helemaal onderin zo af en toe iets schrijf over fotografie en hoe ik daar tegen aankijk.
Andere blog Werkwijze(klik)
Via Werkwijze zal ik trachten te verwoorden hetgeen ik hier met 'beelden' doe.

Volgers

dinsdag 22 april 2014

Niks bijzonders toch?


Tenzij je in een drukke stad woont...














Rondom de Bloemendaalse weg te Gouda.




3 opmerkingen:

  1. Ook al zou het niks bijzonder zijn, vindt ik het toch best wel bijzonder......
    Wie zou zo niet willen wonen.....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zie wel eens veel beroerdere plekken. Het is maar hoe je het bekijkt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Eerlijk gezegd, ik woon hier nu bijna 24 jaar en geniet er steeds meer van!

    BeantwoordenVerwijderen