Helemaal onderaan dit fotoblog vind je wat verdere informatie. Per pagina zullen er 6 berichten verschijnen. Om verder terug te kijken kun je op 'oudere berichten', rechts onder het laatste bericht van de pagina klikken klikken.
Het aantal foto's per bericht zal verschillen.
Veel kijkplezier!
Wellicht dat ik helemaal onderin zo af en toe iets schrijf over fotografie en hoe ik daar tegen aankijk.
Andere blog Werkwijze(klik)
Via Werkwijze zal ik trachten te verwoorden hetgeen ik hier met 'beelden' doe.

Volgers

maandag 6 oktober 2014

Ik hoop niet dat je boos wordt..






Ik zat wat in mijn fotobestanden te klooien, komt dit ineens in beeld!
Tja, de herfst moet nog losbarsten en dan dit al?
Maar ja, er ligt al kerstspul in sommige winkels en volop Sinterklaasgedoe!

4 opmerkingen:

  1. Nog even en dan hebben we het "Beste wensen en goede voornemens ritueel" weer achter de rug.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beetje vroeg, maar wel ergggggggg gezellig hoor, Walter.

    Groetjes Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jakkes, het is al erg genoeg dat mijn gewrichten aangeven dat de zomer echt voorbij is. Sneeuw, nog helemaal geen zin in.

    BeantwoordenVerwijderen