Volgers

donderdag 23 augustus 2012

Schoonheid is kijken, maar vooral zien.







 Laten we beginnen met; Makkelijke schoonheid.















 Dan de grappige 'schoonheid'.



















 Simpele schoonheid of zie je reeds een gewone steen? Foei!

















Vraag je je nu af; Is dit schoonheid? Hier wordt het reeds duidelijk een kwestie van smaak en anders kijken.

















 Natuurlijk wil ik je niet beïnvloeden als het om schoonheid, kijken en zien gaat....(@)




















Toch kunnen er soms 'deuren' open gaan door anders te kijken.
Kijken met geduld en aandacht.















Tja, 'In den beginne van deze reeks was er makkelijke schoonheid. Ik heb vertrouwen in mijn bezoekers en 'weet' dat ze nu niet denken; 'Wat een ouwe troep op die foto' Toch?


















Of misschien zelfs denken; Hé, je verlaat het pad der schoonheid!
Klopt wel een beetje, ik bevind mij inmiddels op het pad van 'zien' én daardoor schoonheid.




















Je zou er zo langs kunnen lopen , bevangen door je zoektocht naar 'makkelijke' schoonheid.
Maar zeg nou zelf, is de onderstaande foto van makkelijke schoonheid werkelijk mooier?
Of is het toch een kwestie van goed kijken en...zien!















Makkelijke schoonheid, wat een 'gemak' om naar te kijken!





Een foto anders ervaren kun je doen door b.v. rechts naast de foto op het grijze vlak te kijken.
Vanuit je ooghoek kun je een foto dan geheel anders ervaren.



3 opmerkingen:

  1. Wauw, die auto..!!
    Zou de mijne wel mogen zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goeie serie Walter. Daar lust ik wel pap van :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. daar zie ik toch wel veel schoonheid
    bij sommige foto's moet je wel wat meer je best doen dan bij andere om het te zien :-)

    BeantwoordenVerwijderen