Volgers

zaterdag 1 december 2012

De objecten, gewoon in huis.
















Op de een of andere manier is dat me ineens nog meer gaan boeien, de gewone dingen om mij heen.
Heel inspirerend om op die manier, met het oog van de fotograaf, je huis te verkennen..
En je begrijpt het al...met zomaar een foto van iets neem ik geen genoegen.










Vandaag weer het resultaat van pogingen die ik er ongecensureerd opzet.
In de betekenis; ik zet er ook op waar ik niet echt tevreden over ben.






























En dan te bedenken dat ik voor dit 'stille' sfeertje wèl de hele kast moest leeg ruimen
Je moet er wat voor over hebben, toch?
















Alhoewel ik dat nog niet zeker weet!
 (@@@)

























2 opmerkingen:

  1. Wat een leuk project. Van het 'gewone' iets bijzonders maken. Ik ben benieuwd naar wat nog zal volgen!

    Groeten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie opnames en een goede uitsnede!

    BeantwoordenVerwijderen