Volgers

dinsdag 18 december 2012

Gericht aan èchte fotografen...




Maar dan wel met een knipoog.
Meer schilder dan fotograaf, mijn toestel is een soort kwast, net als ik.(@)
Vooral het willekeurige trekt mij in het fotograferen.
Perfectie staat ( nog) niet op mijn verlanglijstje.
Misschien dat ik ooit wat selectiever te werk zal gaan in het afbeelden van mijn fotowerk.
De kans is niet zó groot, ik laat vooral graag 'zien'.








De 'rommel' op mijn verandertafel was dit keer het slachtoffer van mijn digitale kwast.




Tips van profs zijn altijd welkom natuurlijk,
mits ze niet tè technisch zijn.
Dan vlucht ik maar beter weer naar mijn echte kwast.






En mocht je tip zijn;
Je kan beter stoppen met je fotografie,
doe geen moeite
want dat pik ik niet!
(@)

Ik wens bij deze en speciaal op dit blog, alle fotograferenden een fotogenieke decembermaand toe!

ps
Wat de afbeeldingen betreft, het was geen compositie, het is gewoon zoals het er stond.





7 opmerkingen:

  1. Walter ik weet niks over het technische, ik doe maar wat, op goed geluk :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gelukkig An, ik voel me al een stuk minder alleen...(@@@)

      Verwijderen
  2. Als jij zo bezig blijft met versieren, doe je niets onder aan vorig jaar.
    En maak je er weer net zo'n happening van.
    Heb je goede hulp gehad?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De laatste uitsnede is voor mij de topper, en hoe bedoel je het lag zo? Iemand heeft het daar toch zo neergelegd. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha Han, inderdaad, je hebt volkomen gelijk.
      Het enige is dat het er niet neergelegd is al compositie of speciaal voor de foto...

      Verwijderen
  4. Reacties
    1. Dat is ook hetgeen waarom ik fotografeer, vooral vanwege het 'kijken' en niet vanwege presteren wat fotograferen betreft. Misschien dat ik ooit wat gerichter, kieskeuriger, meer op kwaliteit gericht, ga afbeelden.
      Maar ik vermoed van niet! Hahaha!

      Verwijderen