Volgers

vrijdag 25 januari 2013

Krukken.




























Mijn Olympusje fe-290 was uitgeput,
althans de accu...toch nog bijna 3 jaar meegegaan!
Een nieuw accuutje kostte een derde van wat dit toestelletje me gekost heeft.
In het begin was ik zeer tevreden...had toen Nikon nog niet.
Zo'n cameraatje zonder zoeker is wel erg bewegingsgevoelig.
Je kop is toch soms een handig statief!
Vandaag een Olympus triootje...
Toch maar weer eens wat experimenteren met het kleine ding.
Dit soort foto's label ik als niet-fotografie.
Ze hadden ook niet gemaakt hoeven worden.
Dus verhef ik ze tot 'kunst'.
De kunst van de niet-fotografie. 

2 opmerkingen:

  1. Leuk om nu eens je maatje te zien, het is een schatje en jullie maken samen mooie dingen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Succes met je nietfotografie.
    Altijd weer leuk om te kijken.

    BeantwoordenVerwijderen