Volgers

maandag 21 januari 2019

Komen er hier de verse sneeuwfoto's? Ja!


De eerste foto's zijn er!
















Het leek me wel eens leuk om wat voor uit te werken...
Nieuwe sneeuwfoto's, nog zonder foto's!
Is dat niet reuze bijzonder?
Je zou er bijna van in 'verwachting' geraken, toch?
Nou ja,eigenlijk in afwachting...
De 22 ste kan het gebeuren.

En nu maar hopen dat het blijft liggen totdat ik me wat beter voel.
Dan pas kunnen de echte mooie foto's komen!
🙆

(Ineens denk ik aan een kinderserie, ooit op tv, toen nog alles in zwart/wit;
Morgen gebeurt het.
Heel lang geleden, een soort kinder SF serie...)






2 opmerkingen:

  1. Een 'sneeuw'-zwangere persoon... Hi, hi. Geinerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zit ook klaar voor de foto´s. In Den Haag ligt een laagje van 1 cm. Bij jou in Gouda (ja echt, je bent in Gouda) ook. Het komt deze kant op. Hoop ik.

    Leuke foto's, combinatie van bomen, vogels, menselijk gedoe. Leuk ook de bushalte.

    Maar je bent ook ziek. Beterschap, Walter.

    BeantwoordenVerwijderen