Volgers

maandag 11 februari 2019

De afbouw en de verhuizing.






Op SB hadden hier gezellige schrijfstukjes bij gehoord,
maar ja...afbouw is nou eenmaal afbouw... 




Oi, fotoblog gaat vanaf nu een echt soort 'fotoblog' worden.
Spijkerbed is blijkbaar aan het afbouwen...
Van dat afscheid nemen merk ik eigenlijk weinig!

Maar goed, daarom heb ik besloten mijn foto's niet altijd meer te gebruiken als illustratie-foto voor Spijkerbed.
Ze gaan nu meestal hier terecht komen als;
Illustratie-foto.
Tenzij ik ze zelf zo geweldig vind, dat ik ze anders benoem

😎🙆

2 opmerkingen:

  1. Goede morgen Walter.
    Ik vind dit zelf een prima idee, als je weinig of geen respons op je spijkerbed hebt en hier wel dan ben je het aan jezelf verplicht en aan je mooie foto's om ze hier te posten!

    BeantwoordenVerwijderen