Volgers

donderdag 6 december 2012

Soms wel, soms niet, soms minder.




Het wasgoed...wasgoed of wasmindergoed?





Zoals het is en dat dan op de foto zetten.
Dit keer totaal onbewerkt.
Soms denk ik; ja dit is het.
Soms denk ik; nee dit heeft het nèt niet.
En soms doe ik het gewoon met wat het is.

Een interessante ontdekkingsreis naar wat iets met je doet.





Een bewerking. 

Kortom, de 'ontdekkingsreis' gaat nog wel even door.
Alhoewel de mogelijk komende sneeuwsferen ook erg verleidelijk zullen zijn.
Ach wat, ruimte zat! 

 




1 opmerking:

  1. Het is ook de uitdaging voor mij om elke dag weer iets te maken en te bedenken. Soms succesvol en dan weer eens een misser. Maar van de missers leer ik het meeste!
    Morgen is de wereld om ons heen wit, veel kijk plezier.

    BeantwoordenVerwijderen