Volgers

dinsdag 4 december 2012

Werk op fotoblog...


Natuurlijk valt het onder fotografie...foto's van mijn werk en dit keer ben ik er zelf  prominent op aanwezig.
Alles een beetje bewerkt, dan wordt het voor mij, in dit geval pas leuk voor op mijn fotoblog.





 De foto een beetje 'softenen' geeft het schilderachtige sfeertje dat er wel bij past.
Hier ben ik bezig wat tussen lagen aan te brengen, pigmenten verdund met acrylbinder.
Oftewel; het 'aftonen' begint.








 Foto vanwege het leuke plaatje...












  
Aftonen, afwerken....riep het werk mij toe!














 En gehoorzaam als ik ben ( als het om mijn werk gaat..) sloeg ik mijn slag en gaf het werk hetgeen het mij vroeg.



 Van de heilige 3-eenheid had ik er reeds één genuttigd.











Klaar?
Ik zou het niet weten nog.
Een schilder collega zag er een lintworm in.
Voor mij is het meer een 'techniek van balans' die ik erin zie.
De collega vond mij maar een ingewikkelde denker. 
Gelijk heeft hij wel, maar een lintworm?




6 opmerkingen:

  1. leuk de meester aan het werk te zien!
    ik zie er een levensweg in, met kronkels en lichtpuntjes

    voor de rest van de postjes kom ik morgen terug, of zo :-)

    welterusten artiestje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk om jou daar zo eens bezig te zien.
    Succes vandaag weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Reacties
    1. Han..er is nauwelijks nog tegen op te softenen! Als ik alle sporen van 'rijpheid' moest wissen, zou je niks meer zien! :-)

      Verwijderen
  4. Dat soften maakt je jonger! Je hebt wel een mooie werkruimte Walter!

    BeantwoordenVerwijderen