Volgers

donderdag 17 april 2014

Mooi weer blokje-om.





Gastvrij neergezet voor vermoeid wandelvolk.
Geen hond durft spontaan voor mijn deur te gaan zitten.
Mensen ook niet...








De 'kunst' in mijn tuin niet vergeten!
Bij zulk glashelder zonnig weer lijken de kleuren bijna overdreven!
Wellicht paste Nikon zich aan mijn zonnige bui aan?









'Pappa, er vliegt een drone voorbij'.
We hadden gelukkig de dronenmepper niet bij ons..










Helaas werd er vandaag geen paardenmelk geserveerd.













De artiesten ingang.
Behoorlijk artistiek toch?








2 opmerkingen:

  1. Hihihi wat is dat die 'drone' ik zie wel propellertjes volgens mij, kun je dat kopen?:)

    Nog een fijne dag voor jou. :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Soort helikopter systeem in het klein, met afstandsbesturing. En je kunt het kopen...Iets voor je verjaardag, Karel? ;-)

      Verwijderen