Volgers

dinsdag 10 april 2018

Wederom een plek gegeven! ( het werd vervolgd)

Inmiddels alweer 2 jaar geleden dat zij me noodgedwongen verliet.
Zoals de tijd snel gaat, zo ook schijnt ze alle wonden te genezen.
Ondanks het feit dat ik voel dat ze goed terecht is gekomen, zal ik dat toch, ooit weer in vrijheid eens uit gaan zoeken...


Een simpele tuin, waarvan ik veel heb genoten.

Ooit had ik een waarom vraag. 
In die badkamer zal ik hem niet meer stellen.  

Alles wat ik liefhad is verdwenen, gelukkig niet de boeddha.
Maar nu weet ik beter dan ooit dat alles vervangbaar is  en wacht op mooier en beter.

Het heemtuinproject, vlak bij mijn huis. 
Veel plezier aan beleefd, samen met buren. 

Zelfs dit is verleden tijd dus;  Ssttt, laat het maar los! 

 

3 opmerkingen:

  1. GROTE bewondering heb ik voor je Walter, hoe jij je in deze
    bizarre situatie staande weet te houden. Het is toch te zot
    voor woorden dat dat alles wat je lief is onder je handen
    wordt weggetrokken, echt onbegrijpelijk. Ook al heb je door
    jou enorme geestelijke kracht het een plek kunnen geven als
    ik deze afbeeldingen weer bekijk dan voel ik jou PIJN, en
    ach gossie die lieve Poppie.

    Wat zijn ze u precies van plan met je, tijdelijk in een Korsakov
    instelling bij gebrek aan een plek in een zorgcentrum??? Maar dat
    had toch in al die tijd allang weer teruggedraaid kunnen worden naar
    een Zorgcentrum zolang het nodig was/is. Strekte met alles.....
    "De valsheid in gezichten en geschriften" uit de post bij Spijkerbed,
    is ook hier zeker van toepassing.


    Een Warme groet terug, Josephine




    BeantwoordenVerwijderen
  2. je woonde daar echt zalig
    mooie herinneringen
    en ik hoop dat je ooit terug op een gezellige knusse plaats mag wonen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie herinneringen, Walter. Ik vond het zo leuk het indertijd te volgen. Ik heb dezelfde vragen als Josephine. Ik vraag me ook af, hoe nu verder. Ik begrijp nog steeds niet waarom je huis en alle spullen zijn weggedaan. Ik begrijp er echt helemaal niets van
    Het houd me bezig en maakt me boos. Poppie en het fototoestel weg, dat vind ik het ergst. je schilderijen zijn er gelukkig nog. En je hebt de foto´s. Maar Poppie, echt erg.

    BeantwoordenVerwijderen