Volgers

dinsdag 1 mei 2018

De huid van de beer verkopen, voordat...?

Krijg bijna vanuit onzekerheid geen letter meer op dit bericht..
Toch waag ik het er wéér op!
Het fototoestel is eindelijk rond ( gelukkig niet letterlijk 😆)
Eerst leek de SD kaart niet te werken, .hij bleek veel te groot te zijn en dat was de reden van het voortdurende error vermelden. Pff, dat is nu verholpen en de batterij oplader die opnieuw moest worden aangeschaft, blijkt in ieder geval goed te werken.
En dit is hem dan!
 

Had ik niet beter kunnen zwijgen totdat ik het toestel binnen heb?
Nee,dat hoeft niet, want op mijn jongste broer kan ik altijd rekenen!
Het blijkt een Panasonic te zijn en ik weet bijna zeker dat ik ook daar prachtige foto's zal kunnen maken... Dus eerst nog even wat oud materiaal;
 


 



 


 

 


 


2 opmerkingen:

  1. Succes, gaat vast helemaal goed komen...!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je Marjolijn....en in stilte wacht ik weer op jouw blogberichten. (-_-) :-)

    BeantwoordenVerwijderen