Volgers

donderdag 24 mei 2018

Ook dit zijn foto's!

Er is natuurlijk wel verschil..
Het zijn foto's van mijn werk!
Echt foto-werk staat voor nu nog steeds even
in de kinderschoenen
Ondertussen ben ik mijn nieuwe toestel flink  aan het verkennen,
 waarbij ook nieuw schilderwerk wederom op de foto gezet zal worden!

En soms zijn de verschillen in mijn werk behoorlijk extreem.



Wel een erg verschil met de voorafgaande!



Grappig, dat er soms zo over mijn werk gedacht werd...




Misschien ben ikzelf ook veranderd?


Een vreemd geval blijf ik toch wel.




Maar op zich valt dat reuze mee...toch? 

3 opmerkingen:

  1. Ja, heel afwisselend. Ik vind de Boeddha en de eerste wel heel mooi. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jahahaha gewoon is anders. Maar ja WIE is er nou gewoon.
    Leuk fotoblog maak je ervan. en er staan hier schitterende kunstwerken Walter. Wouw.

    BeantwoordenVerwijderen