Volgers

dinsdag 19 juni 2018

A change is gonna come...

Begin van verbazing al gelijk in het Engels!
En dat terwijl iedereen tegenwoordig op 'vertalen' kan drukken.
Dus de toelichting over 'the change' bevindt  zich aan het einde van de foto's, onder de meer lezen-streep.

Een serie willekeurige foto's, een beetje geïnspireerd door de fotograaf; Ludwig van fotoblog,
Mijn klein wereld.  (Zijn foto's bewonder ik enorm!)























Tot zover een eerste collectie van mijn meest sobere foto's

En dan nu de scheiding met de geschreven tekst;

Ten eerste zal ik mij eens opnieuw en wat uitgebreider voorstellen.
Mijn naam is reeds bekend en verder kan ik mij gerust een all-round beeldend-kunstenaar noemen.
Dogmatisch ben ik echter niet!
Mijn interesse gaat voornamelijk uit naar de aardse spiritualiteit, vanuit een holistische en tevens boeddhistische visie.

Deze beschrijving heeft zeker ook te maken met hoe ik schilder, fotograveer en schrijf.

Voor nu houd ik het hier even bij.

Bedankt voor je aandacht.


2 opmerkingen: