Volgers

woensdag 20 juni 2018

Werk in uitvoering!


Er wordt hard aan Spijkerbed gewerkt!
Wordt totaal herzien op dat alles rechtsgeldig is...
Tien jaar hard werken aan een zeer gemotiveerd blog en zelfs soms voor lezers zeer motiverend!
Heel vaak heb ik warme reacties mogen ontvangen en een aantal fijne mensen heb ik, door de jaren heen, zelf mogen ontmoeten'
Zonder uitzondering allemaal zeer bijzondere ontmoetingen.

Vandaar dat Spijkerbed een tijdje 'in de steigers' zal gaan.

Tot zeer spoedig, naar ik hoop!





6 opmerkingen:

  1. jazeker, je blog was altijd motiverend en inspirerend!
    succes met de werken, donder niet van je trapje ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Probeer weer gewoon de oude banner erop te zetten,maar alles wat er redelijk recent is opgezet, en dat weer bijstellen!!! Ben alweer totaal gesloopt!
      Onee, moet er niet aan denken dat ik hier val!!!!

      Verwijderen
  2. Zou geweldig zijn Walter, Spijkerbed mag niet verloren gaan.
    Succes met de MEGA klus, pfff alles bijstellen levert je een
    vierkante kop op, maar het lukt je zeker!!!!!

    Tot zeer spoedig.........
    Toedelsssssss

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Goede morgen, Josephine...welkom!
      Ach, het is best veel werk, maar behalve dat het best vermoeiend is, is het ook zeer boeiend.Maandag a.s. gaat mijn Spijkerbed weer de lucht in.
      Zal het maar geen 'Luchtbed' gaan noemen. ;-)

      Verwijderen
  3. Gaat vast en zeker helemaal goed komen, maar zeker niet haasten, want dan zou het wel eens mis kunnen gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En inderdaad, soms ging het even mis!.....Ik haast me niet eens!

    BeantwoordenVerwijderen