Volgers

donderdag 14 juni 2018

Het gegeven paard.

We kennen de uitdrukking allemaal;

'Je mag een gegeven paard niet in de bek kijken'.

In dit geval was een fototoestel het paard.
Er blijkt een beschadigingetje in de lens te zitten
én ik hoorde van mijn zoon dat ze inderdaad mijn Nikon gewoon achterovergedrukt hebben!
Volgens hem hebben ze wat ex druggebruikers het leeghalen van mijn huis laten opknappen.
Weer even terug naar het paard, toch ben ik er zeer blij mee!
Op deze foto kan je het 'plekje' ontdekken, maar ach, niemand is perfect!😇😏

En juist op deze foto is het niet tevinden!
Dus als extra foto;
Het plekje...

Links boven het raam...


5 opmerkingen:

  1. vreemde manier van een huis opruimen, zo zoek je toch problemen
    als diefstal aangeven, maar of dat het fototoestel terugbrengt...
    het vlekje, je weet nu dat het bovenaan zit, dus als je een foto neemt altijd wat extra bovenaan en dan afknippen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ik dingen daadwerkelijk kan aangeven? Datis een tikse stap verder, een stap die ik goed aan het voorbereiden ben. Machtmisbruik kan je alleen maar behandelen via fatsoen en Wijsheid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hihihi zoekplaatje. Ja, t is wel vreemd licht daar, dus dat is t plekje. Nou anders had ik het niet geweten hoor Walter. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Stoort niet hoor dat plekje...!
    Je gaat er vast wel een trukje voor bedenken bij nieuwe foto's maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ach dat kleine plekje dat mag de pret niet drukken, heerlijk dat je
    nu in ieder geval weer mooie foto'kunt maken. Fraai de ganzen en een
    bijzonder sfeervol hoekje van je kamer.

    Toedelssssss Josephine

    BeantwoordenVerwijderen