Volgers

dinsdag 12 juni 2018

Het bewerken van foto's.

Meer beeldend kunstenaar dan fotograaf?
Eigenlijk een soort combi.
Noem mij maar een Kombi-Kas...
Verder ben ik op dit moment weer druk aan het experimenteren met het Nieuwe Schilderen...
Gek genoeg behoorlijk gerelateerd aan hoe ik vroeger schilderde...
maar nu toch totaal anders!








Picassa werkt nog goed, maar 'bestaat' niet meer'
Alleen dat wat er nog op de pc staat, dat werkt nog!



De echte ikebana!

De bewerkte afbeelding.



9 opmerkingen:

  1. Eerste foto is schilderij van jezelf Walter? Mooi. Mooi wijs wezen. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het schilderij is idd van mijn hand...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie fotoserie Walter,

    Er is iets geks met je blogs aan de hand Walter, misschien weet je het allang
    maar ik meld het toch maar even voor het geval het je niet bekend is.
    Nu vandaag 12 Juni kan ik alleen nog maar op je fotoblog terecht, deze post
    kwam ik in mijn leeslijst tegen maar zag op mijn blog dat je ook een andere
    post, [en zeker wel meerdere] op Spijkerbed hebt geschreven.
    Als ik nu klik op Spijkerbed, trouwens ook op Werkwijze, krijg ik te lezen,
    Deze blog is alleen toegankelijk voor uitgenodigde lezers?????

    De tekst die ik eerder alleen bij je nieuwe blog tegen kwam waar ik
    [nog] niet op kan komen, gek hé. Snap er helemaal niets van en hoop
    overigens dat het weer snel opgelost kan worden want anders kan niemand
    meer reageren op je blogs.

    Toedelsssssssssss

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Kort gezegd en misschien reeds duidelijk. Er wordt extreme cencuur toegepast op mijn recht op vrijheid van meninsuiting, en wel door misbruik te maken van de nieuwe wet op privacy. Details kan ik niet geven, ze zijn in staat mijn vrijheid hier ook in te perken!
      Bij jou is het vreemde dat de url niet geaccepteerd wordt,zodra ik je tracht bij te schrijven. Voor mij zou het enig veilige zijn als je mij even een e-mail stuurt;
      walterkas811@gmail.com

      Werkelijk bizar dat dit alles te maken heeft met de 'zorg' van dit zorgcentrum.

      Verwijderen
  4. Reacties
    1. En weer werk ik er keihard aan....wel aan handen en voeten gebonden door de onrechtmatige censuur die hier wordt toegepast.

      Verwijderen
    2. Hoi Walter, ook ik kan niet op Spijkerbed komen. Jammer...
      Dan maar even een vriendelijke groet op deze manier.
      GROETJES, Cilia

      Verwijderen
  5. Voor mij geldt hetzelfde. Vanmiddag een reactie kunnen plaatsen en nu kom ik er niet meer in.
    Of het alleen aan het zorgcentrum ligt betwijfel ik, want ik krijg van Blogger steeds maar herinneringen van jouw verzoek, daar kan het zorgcentrum toch geen invloed op hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee, zover gaat hun macht niet! Van de blogbeveiliging snap ik inmiddels ook niks meer..

      Verwijderen