Volgers

zondag 29 juli 2018

Met speciale reden.

Voorlopig zal ik regelmatig zelfportretten publiceren.
A; omdat ik graag mensen fotografeer
B; omdat ik nog geen andere mensen, 
die van hier zijn op dit blog zal plaatsen
C; omdat ik van jou heel graag een portret zal willen maken!

Natuurlijk ben je van harte welkom.

( toelichting onderaan)





















Nog een kleine toelichting;
Het plaatsen van portretten van anderen
doe ik natuurlijk alleen met hun toestemming.
Ik heb er reeds diverse, maar tot op heden
willen zij liever niet op een blog verschijnen.

Mijn streven is altijd om het model
er zo spontaan mogelijk op te laten verschijnen.
Liever geen 'gekunsteldheid' terwijl
het toch ' gericht' gemaakte portretten zijn!

Maar wie weet,
wat nog niet is
kan nog komen.


2 opmerkingen:

  1. Knappe zelfportretten maakte je, je hebt dus je gave voor de fotografie niet verloren!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Knappe plaatjes, niet veel veranderd met de tijd, alleen een beetje grijzer en alles een paar cm langer, of zie ik dat verkeerd... :-)

    BeantwoordenVerwijderen