Volgers

vrijdag 7 december 2018

De nieuwe werkelijkheid. Gouda.


Bij mooi weer heb ik een prachtig en wijds uitzicht!


Daaraan vast zit een overdekt en groot balkon met grote ramen erin.
Schitterend licht om mijn schilders-ezel in te plaatsen.






In deze hoek plaats ik mijn werkbureau, en daarnaast de rest.
Net zoals ik het 'hier' al gewend was!



 De bovenstaande open deuropening daar zit een schuifdeur in.
Ik ga hem niet gebruiken en laat hem dicht! Meteen aan 2 kanten meer bruikbare wand, er zit namelijk al een andere deur in, vanuit de hal.




De reden dat ik deze foto's plaats
is o.a. omdat ik het delen erg fijn vind.
Mijn Spijkerbed bezoekers hebben mij allemaal ondersteund, ieder op zijn of haar eigen unieke manier!
Ook is dit de komende 2 weken erg praktisch voor mezelf.



De open keuken met achterin nog een extra kamer, ook via de hal binnen te gaan.

Ik kan via deze foto's vast mijn ideeën over het inrichten een beetje de vrij loop laten.
Op vrijdag 21 december verhuis ik daar naar toe.
Wat een enorme opluchting!
De foto's met eventueel een 'inrichting-ideetje' erbij.





6 opmerkingen:

  1. Wat een mooie ruimtes. En op de bovenste foto zie ik het uitzicht nog beter. Inderdaad schaatsende mensen en een boom die gaat uitlopen in de lente. Het is een feest, Walter.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ooooh wat ziet dat er fantastisch wonen uit
    ik ben zo blij voor je Walter

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Inderdaad mooie woonruimtes met zelfs een overdekt balkon. Mooi uitzicht ook daarboven!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, ziet er goed uit Walter. Dat het echt je thuis mag worden, maar daar heb ik alle vertrouwen in. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Walter, wat een heerlijke ruimte. Ik wens je alle succes en woonplezier op deze stek. Gaat vast lukken!

    BeantwoordenVerwijderen