Volgers

dinsdag 16 april 2019

Een onverwachte foto!

Tot mijn verbazing bleken er 2 zaken onverwachts op te staan;
Links, mijn Lumix en ik.
Rechts de ezel in mijn atelier.
En dat terwijl Jezus toekijkt bovenin, rechts van het kruis!!



De bedoeling was om gewoon even mijn nieuwe extra toestel te laten zien, dus zette ik deze Olympus op de foto...Cadeau gekregen van een vriend die vertelde; Ik doe er al jaren niks meer mee!
Geweldig, want ik blijf graag foto'smaken met een... FOTOTOESTEL...en niet met een multifunctionele telefoon. Het is mij zelfs gelukt om er alsnog geen internet op te nemen.
Je maakt op die manier een telefoontje tot; The Master of all.
Oké, de foto serie die ik afgelopen weekend gemaakt heb...
Een verder gedeelte hiervan, hier onder;

























Later gekozen voor een meer sobere uitsnede...
Ben daarover nog in overleg.
( Met mezelf 😎)









Geen opmerkingen:

Een reactie posten