Volgers

maandag 17 juni 2019

Documentatie-bewijzen betreffende de aanklacht.

Voor de aanklacht tegen Slingedael/Rotonde/Veritas zijn bewijzen nodig.
Zo staan er verspreid over mijn Spijkerbed en Werkwijze honderden foto's
waar al mijn spullen op zijn afgebeeld.
Het fake-taxatie rapport zal aangevochten moeten worden met bewijzen van mijn kant.
En dat gaat gebeuren.
Over 'gebeuren' gesproken...
Het hele gebeuren zoals dat uitgevoerd is door de malafide samenwerking van Slingedael en Rotonde (nu Veritas geheten) zal tot een aanklacht van mijn kant gaan komen'
De eerste stappen zijn reeds gezet en de naam van Monica Koster staat gelukkig vermeld op de
valselijk in werking gezette beschikking.
Aantoonbaar niet rechtsgeldig!

Het gaat tijd kosten, maar dit is te belangrijk om dit onrecht niet aan te vechten.
Als een louter persoonlijke kwestie beschouw ik het allang niet meer.
Dit zou namelijk iedereen kunnen overkomen, want mensen die tijdelijk kwetsbaar zijn worden vaak door dit soort instanties schandalig misbruikt.



Mijn oorspronkelijke camera, nergens in vermeld, gewoon verdwenen!

Overigens gaat dit bericht steeds aangevuld worden met de foto's die op mijn blogs staan.
Natuurlijk gaat dit een hele speurtocht worden, vandaar dat ook de reactie mogelijkheid
gesloten blijft.

Wordt dus letterlijk in dit bericht vervolgd.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten