Volgers

maandag 18 juni 2018

Een bericht uit een andere wereld...

In je eentje zitten is niet echt hartverwarmend.
Dus daar ga ik iets aan doen!
Ik begin met een aantal berichten van elders erop tezetten.
Overigens wel mijn eigen elders!


De overgangstijd.
In religieuze en spirituele verhandelingen werd er al lang over geschreven;
Het zal een moeilijke tijd worden.
Maar ook hierin zijn we bang gemaakt, kommer en kwel, oorlog en verderf, haat en tweedracht zouden in die tijd ons deel worden.
Massaal afgeslacht, opdat het zuivere over zal blijven, zal overwinnen!
Een vreselijk doemdenken dat vele mensen heeft verlamd.
Het moge duidelijk zijn door wie dit doemdenken werd en wordt gevoed!
Toch zijn we inmiddels in staat de overgangstijd anders te gaan zien, anders te gaan toepassen.
Ja, ook jij kunt dat.


De rust zelve...



Zelf kijk ik maar gauw even de andere kant op....


De strijd van binnen uit beschreven.   ‎16 ‎juni ‎2018
Het kwaadaardige gezwel van de verzorgingstaat.
Daarin gevangen geraakt ben ik juist in staat dit gezwel te gaan bestrijden, met als doel genezing en heelwording.
Een persoonlijke strijd als geldend voor één persoon is het allang niet meer.
Vreemd genoeg is dit mij aangeboren, anders gezegd gegeven door de kracht die ik het Onnoembare 'noem'.
Het gaat een verhandeling worden die tijd nodig heeft, omdat hij alle tijden zal moeten beslaan.
Dus in feite 'tijdloos' beschreven vanuit het Nu.
Om te beginnen met de iedereen aangeboren behoefte aan werkelijke vrijheid.
De vrijheid van lichaam en geest.  Een strijd die alleen gevoerd kan worden vanuit de balans tussen het IQ en het EQ, anders gezegd vanuit een evenwicht tussen gevoel en verstand.
Het Denken en het Voelen. (ervaren)


Van elders....

1 opmerking:

  1. De eerste foto,ohhhhhhhhhhhhhhhhhh werkelijk PRACHTIG!!!!!!!
    De geborgenheid in moeders armen, echt vertederend.

    BeantwoordenVerwijderen